Carrosserieringen worden in combinatie met bouten en moeren gebruikt. De drukverdeling van moer en bout op het materiaal wordt door het gebruik van een ring veel gunstiger.Draad (metrisch):M6Binnendiameter:6,4 mmBuitendiameter:18 mmHoogte: 1,6 mmMateriaal: StaalOppervla..
Carrosserieringen worden in combinatie met bouten en moeren gebruikt. De drukverdeling van moer en bout op het materiaal wordt door het gebruik van een ring veel gunstiger.Draad (metrisch):M8Binnendiameter:8,4 mmBuitendiameter:24 mmHoogte: 2 mmMateriaal: StaalOppervlakt..
Carrosserieringen worden in combinatie met bouten en moeren gebruikt. De drukverdeling van moer en bout op het materiaal wordt door het gebruik van een ring veel gunstiger.Draad (metrisch):M10Binnendiameter:10,5 mmBuitendiameter:30 mmHoogte: 2,5 mmMateriaal: StaalOpperv..
Carrosserieringen worden in combinatie met bouten en moeren gebruikt. De drukverdeling van moer en bout op het materiaal wordt door het gebruik van een ring veel gunstiger.Draad (metrisch):M12Binnendiameter:13 mmBuitendiameter:37 mmHoogte: 3 mmMateriaal: StaalOppervlakt..
Carrosserieringen worden in combinatie met bouten en moeren gebruikt. De drukverdeling van moer en bout op het materiaal wordt door het gebruik van een ring veel gunstiger.Draad (metrisch):M14Binnendiameter:15 mmBuitendiameter:44 mmHoogte: 3 mmMateriaal: StaalOppervlakt..
Wij gebruiken Cookies voor een goede werking van de website. Bij het wegklikken van deze melding gaat u akkoord met onze privacy regels en accepteert u de cookies.